آموزش کامپیوتر کودکان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 کدگذاری مهارتی نیست که باید در مدرسه آموخت. در خانه ، کودک می تواند با حمایت والدین خود شروع به کد نویسی کند. ما به عنوان تیم رسانه های دیجیتال و کودکان ، پلتفرم ها و مراکزی را که کودکان می توانند در آن آموزش کدگذاری داشته باشند با شما به اشتراک می گذاریم.

 

همچنین کتابها ، مجلات و وبلاگهای ترکی برای آموزش کدنویسی به کودکان منتشر شده است. یکی از آنها ، کتاب "کدگذاری برای کودکان" ، نوشته ظفر دمیرکول آموزش کامپیوتر کودکان و انتشارات Pusula ، همه کودکان بالای 4 سال را به دنیای کدگذاری ، نرم افزار و برنامه نویسی معرفی می کند.

 

منابع ترکی می توانید به صورت رایگان کدنویسی در خانه را از طریق کامپیوتر یاد بگیرید

code.org

 

کودکانی که می خواهند کد نویسی را یاد بگیرند می توانند با کد.org ، یک وب سایت غیرانتفاعی آموزش کامپیوتر کودکان ، به بسیاری از منابع آنلاین دسترسی پیدا کنند.

 

خراشیدن

این برنامه با استفاده از یک زبان برنامه نویسی آسان ، کودکان را در سنین 8 تا 16 سال کدگذاری ایرانیان سایبر می کند. تفاوت با Scratch این است که هیچ خطی از کد وجود آموزش کامپیوتر کودکان ندارد.

هر دانش آموز در مدرسه این فرصت را دارد که علوم کامپیوتر مانند زیست شناسی ، شیمی یا جبر را بیاموزد. این برنامه پرکاربردترین برنامه درسی را برای آموزش علوم کامپیوتر در دبستان و متوسطه ارائه می دهد.

منابع انگلیسی شما می توانید یاد بگیرید که در خانه از طریق کامپیوتر به صورت رایگان کدگذاری کنید

 

آکادمی خان

همیشه برای دانش آموز و معلم رایگان است ، با تلفن همراه ارزان قیمت ، دانش آموز در هر نقطه از جهان آموزش کامپیوتر کودکان می تواند به کلاس های آکادمی خان همان دانش آموزان بهترین مدارس جهان دسترسی پیدا کند.

 

Stencyl

ابزاری که از Scratch الهام گرفته شده است ، Stencly به بچه های شما اجازه می دهد بازی های ساده ای برای رایانه ها ، دستگاه های تلفن همراه و وب بسازند.

 

به همین ترتیب ، کودکان می توانند با مرور آنلاین در وب سایت های Code Combat ، Code Academy ، Code Monster از آموزش رایانه کودکان یادگیری کد لذت ببرند.مراکزی که کودک شما می تواند آموزش رایگان کد نویسی آموزش کامپیوتر کودکان را در آن ببیند





:: بازدید از این مطلب : 1020
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: